Noora ja Hanni kirjoittaa:

Noora kertoo: Oli mukava yhteinen kokoontumis ilta Hannun huoneessa. Maisteltiin paikallista siideriä, punaviinejä ja valkkaria. Juustoista välitin enemmän, kuin aikuisten juomista. Brie oli mieleeni viinirypäleitten ja viikunoitten kera.

Hanni Kertoo: Minä taas pidin enemmän niistä ns. "aikuisten juomista kuin juustoista, vaikka olivat juustotkin ihan hyviä. Maistoin myös Calvadosta joka ensin poltteli mutta lopulta pidin siitä. Taisin olla meidän luokalta ainut joka piti jokaisesta juomasta."

Jasmin ja Marika kirjoittaa:

" Huone 205 saavutaan sinne siis, Hannun huoneessa ;) , maistelimme juustoja, viinejä, siideriä, kuoharia ja aitoa sampanjaa. Juustot olivat hyviä. Sinihomejuusto ja sampanja oli meidän mieleinen. Nam, Nam...

 Niina kirjoittaa: En ollut itse mukana siellä joten lukekaa muitten jutut.

Laura kirjoittaa:

Oli mukava kokemus maistella juustoja ja juomia. Yllätyin positiivisesti juustojen mausta. Ennen en ole viitsinyt kauheasti maistella, kun olen luullut niiden makua pahaksi. Ranskalainen siideri oli mielestäni pahempaa kuin Suomessa ja en oikein tykännyt muistakaan alkoholeista, mitä tarjottiin. Olen tottunut makeampiin juomiin ja suurin osa, mitä tarjottiin oli kuivan makuista.

Pake kirjoittaa: Juustojen maistiaset, siiderin maistijaiset ja samppanjan maistijaiset. Siiderin maistijaisissa en ollut mukana, koska olin kuumeessa. Juustoja olin maistamassa, muttaku en oikein ole erikoisjuustojen ystävä, niin ei oikein tykännyt niistä, samppaanjaakin olin maistamassa, mutta kun en ole alkoholin kaan ystävä, niin ei maistunut.

Viihdyin kuitenkin seurassa :)

Jenna Kirjoittaa: juustojen ja siiderin ,samppanjan maistijaiset. olin maistiaisissa mukana mutta en ollut juustojen ystävä.

Lea kirjoittaa: juustoista en oikein välittänyt ja samppania ei ollut mun juttu mut muuten oli kivaa muitten kanssa ja hauskaa oli

Mirella Kirjoittaa:  Juustot olivat hyvän makuisia. Shampanja ja valkoviini olivat liian kuivia makuuni, siideri olisi voinut olla makeampaa. Punaviinistä en pitänyt, koska en yleensäkkään pidä punaviinistä   ja calvados oli liian vahvaa raakana.